نماینده هایک ویژن

فروش انواع دوربین مداربسته با برندهای معتبر ، تجهیزات مورد نیاز صنعت IT، ICT، نظارت و امنیت شبکه ، انواع مودم ، نصب دوربین مداربسته ..

نماینده هایک ویژن

۵ بازديد

نمایندگی رسمی برند هایک ویژن


موج گستران رادیس مرجع تخصصی فروش هایک ویژن  و نماینده هایک ویژن در ایران است، کاربران و مشتریان این شرکت می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت را بررسی کنند و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند، همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان رادیس است.

مجموعه ما در سال 2016 موفق به کسب برترین نمایندگی هایک ویژن از سوی شرکت پارس ارتباط شده است، برای ما بسیار مهم است که تمام کاربران کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

شرکت ما از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان دریغ نمی کند. در نتیجه همواره تلاش می‏ کنند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کنند.

چند نکته مهم در این راه وجود دارد که پیش از انتخاب عامل فروش دوربین باید به آن توجه داشته باشید:

1. نکته اول موجودی کالای هایک ویژن است تا بتوانید با خیال راحت به مشتریان تجهیزات مناسب را پیشنهاد بدهد.
2. نکته دوم پشتیبانی فنی مناسب است. یک نماینده دوربین مدار بسته خوب، میتواند با ارائه خدمات فنی، خیال شما تا حدود زیادی راحت کند.
3. نکته سوم که مهمترین عامل برای اغلب کاربران است، قیمت محصولات است، بسیاری از کاربران و همکاران صرف نظر از دو نکته قبلی که مطرح شد، تنها به دنبال یافتن پایین ترین لیست قیمت هستند.

موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا بهترین قیمت محصولات این برند را ارائه دهد.


در نمایندگی هایک ویژن تهران امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی فراهم شده است. برای مشاهده قیمت Hikvision به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.